Skolan suger.

Gaaaaaaaaah! det är så otroligt mycket i skolan nu  Jag hinner inte med alls.. So:n skulle var gjord igår, men det hann jag inte med, så den gör jag nästa onsdag. Hemkunskapen skulle vara klar förra Tisdagen men gjorde den inte heller, så den måste jag göra på Fredag eller nästa Fredag. Svenska har jag prov i nästa vecka också, biologin måste jag fixa när som! Engelska nationella nästa vecka. Slöjd läxa, det är säkert något mer. Alltså det är hur mycket som helst! Jag orkar verkligen inte 
Men nu är det slut på klagande, eller nej inte riktigt. Idag ska jag ägna min tid åt att plugga, får inte hänga med och träna idag. Tränade igår har sån fruktansvärd träningsverk idag! Men det är skönt även om det gör ont  Imorgon blir det att vara med Dominic like always. Vi skulle egentligen festat men vi sparar oss till nästa helg istället kommer bli så sjukt kul! Malin hänger med då också, alltid lika kul  Nu ska jag äta lite choklad och gå ut och röka, vi hörs kanske sen med ett inlägg till.
Kyssss


Saknar faktiskt min läpppiercing! Ska köpa en liten kula och sätta i den igen tror jag :$
För det har inte växt igen, fick faktiskt i den när jag testade i förrgår 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0