skuuulan.

nu sitter jag i d-laget och har so/svenska. hade nyss idrott och det va sjuuukt jobbigt. kände mig riktigt äcklig efter, som tur är så är man inget äckel så nu är man fräsch efter att ha duschat (y) idag ska jag leka med mig babe caroline! går hem till henne efter vi slutat sen drar jag hem så jag är hemma lite innan 6 iaf, så åker jag och mamma och tränar. förlåt för jag inte hann blogga igår btw. tog bussen hem efter näst sista lektionen för mådde skit. mådde illa och jättemycket huvudvärk. så när jag kom hem la jag mig i soffan med en filt och somnade bums. sov i nästan 2 timmar tror jag. sen blev jag tvungen att ta stallet för sandra har 39 graders feber och mamma jobbade -.- men arvid gick awesome så det gjorde inget ;) när jag kom hem käkade jag och duschade. sen fick jag hjälpa mamma att skicka efter kläderna eftersom datan hängde sig igår så allt blev helt fuckt up. men nu ska det nog funla, så får kläderna om kanske en vecka eller ngt :) kan visa kläderna när jag kommer hem till carro eller ikv :) nu måste jag jobba, ligger lite efter :( hejdå!


har inga bilder i skolan, flåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0