soft dag!!

förlåt för jag inte bloggade igår, men jag blev jättesen och hann faktiskt inte! det va jättemysigt hos hanna, gjorde tacos och kollade på vampire diaries och 3 filmer. somnade runt 4 kanske och jag sov som en stock, så sköönt! vaknade vid 12 och då gick vi upp och käkade frukost. sen gjorde vi inte så mycket, gick hem vid 2 tror jag. när jag kom hem åt jag 2 pannkakor och bytte sen om och åkte till stallet. mockade snabbt sen gjorde jag iordning arvid och red ut lite. sen va det hoppträning och det gick suuperbra! riktigt nöjd :) när jag kom hem duschade jag och sen käka. nu sitter resten av familjen och kollar på melodifestivalen. ska nog gå dit också och ta med en filt (y och ''inlägg-menyn'' är helt väck så jag kan inte ändra ngt eller ladda upp nån bild/avslutningstext -.- /juliarobertsson.

Kommentarer
Postat av: olivia bjurström

4 filmer duu

2011-03-12 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0